۸ اسفند ۱۳۹۱، ۱۴:۰۴

اخبار ورزشی/

ارومیه قهرمان مسابقات فوتبال دستی کشور شد/ دعوت 3 رزمی کار بوکانی به اردوی تیم ملی

ارومیه قهرمان مسابقات فوتبال دستی کشور شد/ دعوت 3 رزمی کار بوکانی به اردوی تیم ملی

ارومیه – خبرگزاری مهر: قهرمانی ارومیه در مسابقات فوتبال دستی کشور، دعوت 3 رزمی کار بوکانی به اردوی تیم ملی و تجلیل از برگزیدگان بازی های بومی و محلی در سلماس اهم اخبار کوتاه ورزشی امروز آذربایجان غربی هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات فوتبال دستی قهرمانی کشور که با حضور 15 تیم و 40 ورزشکار از شهرهای شیراز، اهواز، خرمشهر، آبادان، رامسر، مهاباد، بوکان، تهران، زنجان، اصفهان، کرمانشاه، زنجان، پیرانشهر، نقده و ارومیه به مدت دو روز برگزار شد، با قهرمانی تیم ارومیه پایان یافت.

در این رقابتها که در دو رده سنی بزرگسالان و جوانان برگزار شد، در بخش تیمی بزرگسالان تیم ارومیه به مقام نخست رسید و تیم های بوکان و تهران به ترتیب حائز رتبه های دوم و سوم شدند، در بخش انفرادی بزرگسالان حسین امینی از ارومیه اول و وحید چایچی و عبداله ذوالفقاری هر دو از تهران دوم و سوم شدند.

در بخش دونفره نیز ورزشکاران تهرانی مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند، در رده سنی جوانان، مهدی دشتی به مقام نخست رسید و هادی علیاری و میلاد علی زاده به مقام دوم و سوم دست یافتند.

دعوت 3 رزمی کار بوکانی به اردوی تیم ملی

سه رزمی کار بوکانی در رشته کیک بوکسینگ به اردوی تیم ملی دعوت شدند، این رزمی کاران با درخشش در مسابقات انتخابی تیم ملی کیک بوکسینگ با کسب دو مدال نقره و یک مدال برنز جواز حضور در اردوی تیم ملی را کسب کردند.

رحمت محمودی، یوسف سلطانی و یاسین احمدیبه ترتیب در وزن های 63 ، منهای 81 و 57 کیلوگرم به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

تقدیر از برگزیدگان جشنواره سنتی و بازیهای بومی در سلماس

جشنواره سنتی و بازیهای بومی، محلی سلماس با عنوان "جام فجر"و با حضور کثیر بانوان ورزشکار در محل سالن ورزشی شهید احمد پور سلماس برگزار شد.

در این جشنواره بیش از 500 ورزشکار در قالب 30 تیم ورزشی و در 10 بخش جداگانه طناب کشی، طناب زنی، ماست خوری، ماچلس، گونی دوانی، تیر اندازی با تفنگ بادی و بازی های بومی و محلی با هم به رقابت پرداخته و در پایان از برترینهای این جشنواره تقدیر شد.

کد خبر 2006875

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha